Nike și LEGO sunt mândri să anunțe un parteneriat multianual care va celebra sportul și jocul creativ, creând oportunități noi și interesante pentru copiii și familiile din întreaga lume. Colaborarea LEGO x Nike se lansează începând cu 2025. Momentan data de lansare oficială nu a fost încă anunțată.
Cu o lungă istorie de susținere a dreptului copiilor de a se juca, ambele mărci știu că activitățile creative și fizice sunt esențiale pentru dezvoltarea copiilor. Ambele branduri îi ajută pe copii să-și atingă potențialul maxim prin promovarea abilităților de viață cheie care le permit să se dezvolte pe măsură ce cresc.
Care este scopul colaborării LEGO x Nike?
Un studiu recent al LEGO Group a arătat că pentru o treime dintre copiii din întreaga lume, timpul de joacă este limitat la doar trei ore pe săptămână. Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății, doar unul din cinci copii beneficiază de activitatea fizică necesară pentru a se dezvolta. Mai mult de atât, 59% dintre părinții care au participat la un sondaj separat al LEGO Group au indicat că se tem că copiii lor nu au suficient timp de joacă sau acces la activități distractive.
“At Nike, we believe in the power of sport to move the world forward, and that starts with kids.” [...] “We are committed to creating a more accessible & inclusive future that inspires kids of all ages and abilities to be more active. Together, with LEGO, we’re excited to invite all kids into a new vision of sport and creative play.”
Cal Dowers, vicepreședinte Global Kids (Nike)
Inițiativa marchează cel mai recent efort al Nike de a promova o lume activă și incluzivă. Acest efort inspiră toți tinerii să joace și să își atingă potențialul maxim. Nike se concentrează pe eliminarea barierelor pentru tineri, în special pentru fete. Aceștia pun accentul pe un antrenament de calitate, pe creșterea accesului și pe abordarea barierelor sociale. Începând cu 2025, Nike și LEGO fac echipă pentru a crea noi oportunități pentru copii.
"At the LEGO Group, we believe in the power of play to inspire and develop the builders of tomorrow.” [...] "We are excited to partner with NIKE, Inc. on this journey and help reimagine how creative play and sport can unite. Together, we will create unique experiences that will engage and excite kids around the world, inspiring them to explore their imaginations.”
Alero Akuya, vicepreședinte Brand Development (LEGO Group)
Parteneriatul reflectă angajamentul comun al Nike și al LEGO Group de a readuce creativitatea, distracția, sportul și imaginația în joc și de a inspira, implica și responsabiliza copiii din întreaga lume.
Ce produse conține colaborarea LEGO x Nike?
Momentan produsele din colecția colaborativă nu au fost anunțate. Totuși, ne putem aștepta la mai multe seturi LEGO x Nike. Cele două branduri nu au comunicat momentan nimic despre îmbrăcăminte sau încălțăminte. Totuși, ne putem aștepta să vedem și produse lifestyle în viitor, având în vedere că Adidas a colaborat în trecut cu LEGO atât pe un set de jucărie cât și pe o pereche de Ultra Boost.
Având în vedere toate acestea, ne așteptăm ca Nike să lanseze siluete celebre în varianta LEGO. Printre acestea ne putem aștepta la Air Force 1, Air Max 1 și poate și modele Jordan. Detaliile despre produse nu au fost confirmate momentan. Cel mai probabil vom afla mai multe detalii începând cu primăvara lui 2025.
Pentru a marca anunțarea parteneriatului lor, Nike și LEGO Group au creat o animație digitală specială. Animația stârnește entuziasmul și curiozitatea, aducând la viață modul în care sportul și jocul creativ se vor îmbina și va valorifica elementele iconice ale ambelor mărci.
În centru se află un cap de figurină LEGO creat special, cu Nike Swoosh ca zâmbet. Acesta simbolizează puterea unică a ambelor mărci prin sport și creativitate. Figurina este înconjurată de referințe sportive și pictograme individuale ale ambelor mărci. Printre acestea se numără cutia portocalie de pantofi Nike, talpa waffle și tehnologiile Nike Air, dar și cărămida LEGO. De asemenea, sunt incluse pictograme comune, cum ar fi rața, primul produs al grupului LEGO și un simbol sinonim cu Oregon, locul de naștere al Nike, calul Pegasus, o referire la o inovație emblematică a încălțămintei Nike, și, desigur, o capră (G.O.A.T. – Greatest Of All Time), o referire la unii dintre cei mai importanți sportivi din portofoliul Nike.
Când se lansează colaborarea LEGO x Nike?
Începând de anul viitor, familiile din întreaga lume vor putea vedea o serie de produse, conținut și experiențe co-branded. Colaborarea combină puterea imaginativă a cărămizilor LEGO cu spiritul Nike “Just Do It” pentru a invita toți copiii la joacă și la sport. Momentan cele două companii nu au anunțat încă o dată exactă pentru lansare. Ne așteptăm ca produsele să facă parte din sezonul Spring 2025. De asemenea, colaborarea o să se întindă pe tot parcursul lui 2025. Ca urmare, vom vedea produse lansate și în sezoanele Summer 2025, Fall 2025 și Holiday 2025.
În altă ordine de idei, citește și despre noul Nike Sabrina 2. Modelul semnătură al baschetbalistei cu origini române este la momentul actual unul dintre cele mai populare modele Nike Basketball.