După ultimii 4 ani în posesia VF Corporation, brandul Supreme urmează să fie achiziționat de către EssilorLuxottica. Tranzacția are o valoare de 1,5 miliarde de dolari, cu 600 de milioane de dolari mai puțin decât a plătit VF Corporation pentru brand în 2020.

Francesco Milleri, Chier Executive Officer, și Paul du Saillant, Deputy Chief Executive Officer la EssilorLuxottica, au făcut următoarele declarații în legătură cu achiziția brandului Supreme:
We see an incredible opportunity in bringing an iconic brand like Supreme into our Company. It perfectly aligns with our innovation and development journey, offering us a direct connection to new audiences, languages and creativity. With its unique brand identity, fully-direct commercial approach and customer experience – a model we will work to preserve – Supreme® will have its own space within our house brand portfolio and complement our licensed portfolio as well. They will be well-positioned to leverage our Group’s expertise, capabilities, and operating platform.
Francesco Milleri, Paul du Saillant (CEO/DCEO EssilorLuxottica)
Conform declarațiilor acestora, companie are de gând să conserve identitatea de brand, în timp ce va fi integrat în portfolio-ul de branduri actual EssilorLuxottica. Acesta oferă grupului o nouă audiență prin identitatea sa de brand unică.
James Jebbia, fondatorul Supreme, a comentat despre tranzacție:
In EssilorLuxottica, we have a unique partner that understands that we are at our best when we stay true to the brand and continue to operate and grow as we have for the past 30 years. This move lets us focus on the brand, our products, and our customers, while setting us up for long-term success.
James Jebbia, fondator Supreme
Despre EssilorLuxottica
EssilorLuxottica este un lider în industria optică și design. Printre mărcile emblematice ale companiei se numără branduri precum Ray-Ban și Oakley, două dintre cele mai mari branduri de ochelari. De asemenea, aceștia dețin licența pentru ochelarii multor branduri de lux precum Prada, Versace, Miu Miu, Tiffany & Co dar și altele.
EssilorLuxottica are peste 200,000 angajați în aproximativ 150 de țări. Aceștia operează peste 18,000 de magazine la nivel mondial, generând în 2023 un venit de 25,4 miliarde de dolari. Compania Luxottica a fost fondată în 1961 în Italia, în timp ce grupul EssilorLuxottica a fost fondat în 2018, având sediul în Paris, Franța.
Despre Supreme
Supreme a deschis primul magazin în 1994 în New York City. Aceasta a fost fondată de către James Jebbia. De atunci, brandul a devenit unul dintre brandurile esențiale în garderoba oricărui skater. Pentru lumea streetwear, Supreme este unul dintre cele mai importante branduri. În prezent, aceștia au 17 magazine fizice și un magazin e-commerce disponibil în toate regiunile. Brandul a fost achiziționat în 2020 de către VF Corporation. La momentul respectiv, aceștia au plătit 2.1 miliarde de dolari pentru brand.