Conținutul prezent pe această pagina este un fragment din articolul Curent Media – citește tot articolul pe website-ul Curent Media.
De la părinții noștri care flexau adidașii de Drăgășani sau Adidas Forum prin 90s, pare ca gusturile bune la încălțăminte ne-au intrat în ADN. În ziua de azi, indiferent în ce oraș ești sau în ce cartier din el te plimbi, o sa vezi care mai de care perechi de Dunkuri, Jordani și Yeezy-uri asortați frumos cu șepci și geci de parcă se bat oamenii între ei să afle cine are cele mai fresh fit-uri.
Pe la începutul anilor 2000 în schimb, lucrurile stăteau foarte diferit. Și dacă avea lumea bani, să-ți iei ceva șmecher nu era așa ușor. O mare parte din dripul românesc venea de prin piețe și de la verici care plecau în străinătate și se mai întorceau cu câte ceva, iar site-urile din afară nu prea livrau în Romania – chiar și atunci când o făceau, uneori refuzau carduri românești datorită scamatorilor abundenți. Lipsurile astea au dus la crearea unor business-uri – ca E-Marpha al lui Bilă despre am mai scris în trecut – și a unor comunități care se orientau fix spre a se ajuta românii între ei să obțină toți shoesii pe care și-i doreau.
Cel mai mare grup dintre astea, Sneaker Market Romania, încă există până în ziua de azi și are în jur de 55 de mii de membri care-și vând și cumpără tot ce e sold out în retail. Pentru cine nu a auzit de el până acum, Sneaker Market Ro e unul din cele mai importante fenomene care au răspândit streetwear-ul prin orașele noastre, așa că am stat de vorbă cu Bogdan Macovei – care e unul dintre membrii fondatori și fondatorul Sneaker Industry – și Vlad Ciutacu – care e unul din admini și face parte din grup încă de când a apărut. […]
Dacă vrei să afli mai multe despre cum a apărut grupul Sneaker Market Romania, citește articolul întreg pe website-ul Curent Media.
Comments 1